Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2018 00:30 - Зов за отговор!!!
Автор: bezmuzov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мили другарчета, тази година навърших 30 человечески и 29 демократически години. С една дума съм рожба на българската демокрация, и цялото ми съзнателно съществуване е преминало само и единствено в благоприятнаго условия демократски. До тук добре...Обаче се оказа, че един малинкий проблемок всяческий осуетява изконното ми право на качествено демократическо съществувание в една демократическа държава, т. е. съществуванието ми, като един свободен человек, ненатиснат от нечий тоталитарен ботуш. Оказа се, че червения братушки ботушяк тъй е нагазил връз България, че тя горкана е била до такава степен смазана и сплесната, че още стои, като гербова марка на подметката му, па макар и и той да си е тръгнал. Разбирате ли, той си тръгнал от България, ама България от него-не!...И не мога да разбера как , ама някак целият ми съзнателен демократически живот до сега премина в комунизъм, или да го наречем пост-комунистически последици, или преход, или както си пожелаете, ама не и демокрация! Ама поне, за тия 30г живот, разбрах друго-солидно подпомогнат от управляващи върхушки, интелектуалци и прочее тежки человеци, п(р)оявяващи се по всички тежки медии, а именно разбрах че:

Комунизмът в България е бил нещо крайно жестоко, грозно, уронващо морални, религиозни, семейни, културни и всякакви други устои, нещо поставило икономиката ни на колене, нещо, което го е нямало нигде, като строй, по целий бел свет, с една дума!!!
Та, тъй де...това го разбрах, но не разбрах друго-колко време се излиза от туй държавническо падение, па се улаза у държавнически възход? То нали целиот живот уж тъй върви-възход, падение, възход, падение...Та, ако комунизма ни е било падението-сега във възход ли сме? Или в пост-падение? Или във вГъзход-тоест пак влизаме някъде, от дето ще трябва тепърва да се излиза???...Не искам да ви натоварвам, мили другарчета, но все пак моля, някой, ако може да ми отговори на следния въпрос:
При положение, че след 200г Византийско робство сме достгнали силен възход, около 3ог след освобождението, а след 500г турско, пак са ни били нужни около 30 г за мощен подем, колко аджеба години са нужни да се преодолеят 45 г комунизъм??? Не ме щадете с отговорите си! Знам колко страшен и жесток е бил този режим и, че е трудно...и че е дългооо...но все пак някой да ми каже, ако може, колко дълго, приблизително-ей тъй, да се подготвя психически. Явно 30г няма да стигнат, ама поне за пенсия нещо...

П.П.
Моля отговорите ви по никакъв начин да не уронват вярата в морала и моженето на сегашний демократический полит-елит! Аз съм убеден, че сегашните управници правят всичко възможно със своите сили человечески за нашего вгъзхода...ааа тъй де- Възхода!




Гласувай:
2



1. barin - Добре дошъл в блога, bezmuzov. В...
15.09.2018 06:30
Добре дошъл в блога, bezmuzov. Времената са други и на мен ми се вижда, че много дълго продължи преходния период. Възход може да има, но трябва ясна постоянна политическа линия и производство.
Поздрави!
цитирай
2. nedovolen - Демокрация произхожда от демон и ...
15.09.2018 07:06
Демокрация произхожда от демон и крада.
Лошото на комунизъма било това, което идва след него.
Така че, ти си още малък, дръж се и да не ти пука. Живей извън Системата.
Хорош? Какие вопросьй?
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezmuzov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8664
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930